צ'קליסט מוצרים להורה הטרי

תוכן עניינים

חדשים בעולם ההורות? יש כמה מוצרים שכדאי לכם מאוד לשקול לקנות, על מנת להקל עליכם את ההורות, להיות יותר נינוחים ולעבור את החודשים הראשונים בקלות.

כאשר חלק מהמוצרים הם בגדר המלצה, חלק מהמוצרים האחרים הם בגדר חובה ודי ברור שצריך לקנות אותם, אבל אנחנו מציינים אותם כאן להורים השוקיסטים שנכנסו לעולם ההורות הנפלא!

מנשא לתינוק

מנשא לתינוק חיוני לשמירה על תינוקכם קרוב ובטוח בזמן שאתה שאתם בחוץ, ואפילו גם בבית. מנשא מאפשר לכם לעשות דברים בזמן שהתינוק עליכם, כי בשנה הראשונה התינוק כל הזמן אבל כל הזמן צריך להיות איתכם.

יש מגוון רחב של מנשאים לתינוקות, כמו שתראו בחיפוש קצר באינטרנט, כמו למשל מנשא לתינוק מעוצב של גורי שזה מותג מקומי, אופנתי ואיכותי (ניתן לרכוש כאן), או מנשא של בייבי ביורן שזו חברה קצת יותר מוכרת ועולמית (ניתן לרכוש כאן). אז תמדדו ופשוט תבחרו את המנשא הנוח ביותר עבורכם.

מזרון איכותי לעריסה

מזרון מיטה באיכות טובה חשוב לבטיחות ונוחות התינוק. חפשו מזרון קשיח, אורטופדי, ושניתן לניקוי בקלות. לא חייבים לקנות את המזרונים הכי יקרים. פשוט חשוב להקפיד שהוא קשיח ועשוי מחומרים טובים ונושמים.

מגבונים לתינוק

אלו הכרחיים לשמירה על תינוקכם נקי ורענן, במיוחד כשהם נולדים לראשונה ועורם עדין. בחרו מותג שאינו מכיל כימיקלים מזיקים, יש לא מעט מותגים כאלו !

אתם יכולים לבחור חופשי את המותגים של הפארמים הגדולים, שמחירם יותר זול מהמגבונים של המותגים הגדולים. ומגבונים זה משהו שאתם תקנו הרבה, אז אתם תרצו למצוא מותג שחוסך לכם פה כסף!

אמבטיה לתינוק

אמבטיה לתינוק היא הכרחית בעיקר לחודשים הראשונים. אם אין לכם אמבטיה בבית, אז בכלל זה מוצר חובה,

אבל גם אם יש לכם אמבטיה, בחודשים הראשונים תרצו לקלח את התינוק באמבטיה קטנה ונוחה, ועם כסא נוח שהתינוק ישב עליו ויהיה קל לקלח אותו מבלי שיחליק.

שמפו וסבון לתינוקות

השיער של תינוקות יכול להיות שמנוני מאוד, לכן חשוב להשתמש בשמפו עדין שינקה את השיער מבלי להסיר את השמנים הטבעיים.

חפש שמפו שמיועד במיוחד לעור העדין של תינוקות. שוב, יש המון מותגים כאלו, תבחרו אחד שאין בו כימיקלים מיותרים.

אנחנו אישית ממליצים על השמפואים והסבונים של חברת Weleda המדהימה שמשתמשת רק בחומרים אורגניים ואיכותיים במוצרים שלה. שווה! למרות שמחירם טיפה יקר יותר מאשר מוצרים אחרים בשוק

קרם פטמות

אם את מניקה, תדקרקי לקרם פטמות שיעזור להרגיע ולהגן על הפטמות מפני סדקים וסדקים. חפשו קרם נקי מכימיקלים וריחות חזקים, כמה שיותר טבעי, יותר טוב.

מוניטור לתינוק

מוניטור תינוק באיכות טובה הוא פריט חובה לכל הורה חדש. המוניטור מאפשר לכם לפקוח עין על התינוק שלכם מכל מקום בבית, כך שאתם יכול להיות סמוכים ובטוחים שהכל בסדר עם התינוק שלכם.

רפידות חזה

אם את מניקה, תצטרך להשתמש ברפידות חזה כדי להגן על הבגדים שלך מפני דליפות של חלב. חפשו רפידות הנקה סופגות ובעלות בטנה חסינת נזילות.

תיק החתלה

תיק החתלה באיכות טובה חיוני לקחת איתכם את כל מה שאתה צריך כשאתם בחוץ עם תינוקכם.

ביחרו תיק שיש בו שפע של תאים וכיסים כדי שתוכלו לארגן הכל בצורה מסודרת, יש כל מיני תיקים בשוק, יש למשל תיק החתלה של המותג CHILLA למי שרוצה להשקיע בתיק מעוצב ואיכותי, ויש תיקים גנריים יותר. פה דווקא אנחנו ממליצים לכם לבחור תיק החתלה טוב ואיכותי, והכי חשוב פרקטי, כי הוא ילווה אתכם הרבה

פורמולת חלב

אם אינך מניקה, תצטרכי לרכוש אבקת חלב פורמולה לתינוקך.

הקפידי לקנות פורמולה שמתאימה לגילו של התינוק.

אלו רק חלק מהמוצרים שהורים טריים יצטרכו.

יש עוד הרבה דברים חיוניים שצריך לקנות, אז הקפידו לעשות את המחקר שלכם ולמצוא את המוצרים המתאימים לכם ולתינוק שלכם.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
השתלות שיניים בטורקיה
השתלות שיניים בטורקיה

כאשר יש לכם בעיות עם השתלת השיניים שלכם בישראל; במקרה הטוב, אחד מרופאי השיניים חייב לקבל את הטעות. במקרה של כשל בשתל וסיבוכים, האם תצליחו להבין מי עשה את הטעות?

תיקי גב לנשים
איך לבחור תיק גב לנשים עבורך?

בבחירת תיק גב, חשוב להתייחס גם לצורה מבחינה אופנתית וגם לאיך שהתיק ישמש אותך. בכתבה הבאה נעבור על כמה דברים שאת צריכה לשקול עם עצמך על מנת לבחור תיק מושלם

רכבים 2023
הרכבים הלוהטים לקראת שנת 2023

כשהשנה החדשה מתקרבת, חובבי הרכב כבר מסתכלים קדימה למה ש-2023 מביאה עלינו לטובה.

עד כה, היו כמה תמונות מודלפות ותצפיות אב-טיפוס של כמה מהמכוניות החדשות החמות ביותר לשנת 2023.

binoculars
כיצד לבחור משקפת מקצועית

בחירת משקפת מקצועית המתאימה לצרכים שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה מותגים, דגמים וסוגים שונים בשוק, קשה לדעת מאיפה להתחיל.

גור שמח
כלוב לגורים – האם אתם צריכים את זה?

כלובים לגורים הם מוצר טוב אם אימצתם גור חדש. הכלוב מספק לגור שלכם מקום לישון בו ולשחק.

זוהי גם דרך מצוינת לשמור על הגור שלכם בטוח ומוגן כאשר אינכם בבית למשל, כשאתם בעבודה.

כתבות נוספות שאולי תאהבו
השתלות שיניים בטורקיה
השתלות שיניים בטורקיה

כאשר יש לכם בעיות עם השתלת השיניים שלכם בישראל; במקרה הטוב, אחד מרופאי השיניים חייב לקבל את הטעות. במקרה של כשל בשתל וסיבוכים, האם תצליחו להבין מי עשה את הטעות?

תיקי גב לנשים
איך לבחור תיק גב לנשים עבורך?

בבחירת תיק גב, חשוב להתייחס גם לצורה מבחינה אופנתית וגם לאיך שהתיק ישמש אותך. בכתבה הבאה נעבור על כמה דברים שאת צריכה לשקול עם עצמך על מנת לבחור תיק מושלם